onsdag 15. oktober 2008

Been there, done that

Bilister som ikke tar hensyn til oss øvelseskjørere er irriterende.
Dere syns kanskje vi humper litt foran dere, og kjører altfor sakte for deg din dumme gris, men du har vært der selv engang.
Kanskje er du for senil og hurpete til å huske det, men tro meg, jeg vedder for at du selv har ligget med en irritert bil 2 cm fra rompa di selvom du kjører så tett inntil fartsgrensa du bare kan. Vi, som sitter der med en kjørelærer ved siden av kan ikke kjøre fortere enn loven sier, selvom vi presser pila så langt mot 100-tallet som mulig. Kjør forbi da for faen!
Jeg har null tro på at noen av de jeg sikter til er innom en random blogg på nettet, men er lov å håpe.

1 kommentar:

  1. Skjønner hva du mener der altså Stine. Men jeg kan love deg en ting, den dagen du får lappen, er ute og cruser, havner bak en L så kan du faktisk glemme alt du skrev der og bli litt irritert! :D
    Det er sånt som skjer uten å tenke seg om.. hvert fall vist L'en kjører i 40 i 60 sona :(

    SvarSlett