onsdag 15. oktober 2008

Perfect start

Klokka har akkurat slått 8, noe som vil si at bussen min gikk for 3 minutter siden.
Grunnen til at jeg da sitter her er enkel. Pappapappapappa.
Da han for 15 minutter siden takket ja til å kjøre meg, ble morningen en helt annen tone. Så nå sitter jeg her, ser på en utrolig dårlig serie på barnetreern, drikker kaffe latten min og spiser mitt 3 knekkebrød. Blir ikke mett av knekkebrød egentlig, men merker jeg begynner å bli småkvalm nå.
I går kjørte jeg en liten stund med pappa etter jobb. Hadde bare étt problem, men det var nok. Fikk nesten panikk der jeg satt, mens pappa febrilsk prøvde å hjelpe meg, ved å rope gass å dra i håndbrekket. Greia var da en bakkestart med vikepliktskilt. Dere kan selv tenke dere situasjonen, i tillegg til at jeg merka pusten til sjåføren bak i nakken.

Syns dere ikke jeg kan reklamere for både latte og knekkebrød?
I dag er det "nattåpent" på ski senteret. Hadde lyst å ta meg en tur, men grunnet lite penger, prøve i morgen og trening i kveld ser det dårlig ut. Selvom jeg helt sikkert kommer til å ende opp der. Skal vi vedde om det?
Nei, nå er klokka 08.07, og vi drar om ca 10 min. Jeg skal visst kjøre.
Ha en fin dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar