onsdag 29. oktober 2008

Dumme, dumme nordmenn

Er dere overrasket?
Hvert eneste år blir nordmenn like overrasket over at snøen kommer. Hvert år står minst 20 biler på kryss og tvers av veien ved ottarsrudbakken, og bussene står ved kirken. Hvert år kommer vi for sent på skolen pga bussene ikke har tatt på kjetting og pappa ikke har satt på vinterdekk. Hallo!, dette skjer hvert år. I går meldte de til og med om at snøen skulle dale i natt. Jeg hørte to menn snakke om det i går, så med mindre de var synske var dette noe dere kunne regnet med. Jeg må le. Jeg lo da jeg så en bil sto med nesa utenfor veien, og da bussen måtte rygge ned bakken igjen. Jeg lo da mamma kom løpende, dekket av snø etter å ha gitt opp å sitte på en stillestående buss over en halv time. Ha ha!
Vi nordmenn er teite. Men på grunn av dette, så hadde jeg en fantastisk morgen. Kommer tilbake til dette senere.

2 kommentarer:

  1. alltid kaos første dagen med snø her i Norge. Vi er jo tross alt et vinterland, folk burde vite bedre. Bussen kom aldri så endte opp med å ta taxi til legen

    SvarSlett
  2. Helt enig! Men ja, hvem er din fremtidige ektemann da? haha :-D

    nordmenn er ikkebare dumme og teite pga dette, men de er dumme som turister også! De skjønner jo IKKE at de må snakke engelsk for at de skal forstå hva de sier i utlandet xd haha. Lurer på hvorfor du hadde en fantastisk morgen i daaag :-D

    SvarSlett