mandag 27. oktober 2008

Jeg veit om en som er digg

Skolen i dag var sykt unødvendig følte jeg. Greit nok at vi fikk vite litt fakta om OD-dagen som er på torsdag og at jeg vant en muffins i quizkonkurransen, men ellers bestod dagen for det meste av pauser og loking.


Etter skolen dro Pernille, Bijora og ned ned på ost&vin (mye ost&vin snakk om dagen) og spiste lunsj. Digg baguett med ost og skinke. Nam.
Er så koselig å ha Pernille hjemme igjen, dere aner ikke. Vi snakket litt om tull og tøys og koste oss. Gikk 30 meter til venstre og inn til "Hos Hanna" der Pernille drakk en kakao.
Damelagskampen i dag gikk bra. Jeg har nok prestert bedre, men vi vant med 10 mål. Bra det, damer!
Nå skal jeg snart legge meg. Er vanvittig nervøs for bykjøring i morgen, til tross for at jeg føler meg veldig flink nå. Kjørte en lang tur med pappa i stad, og jeg hadde null feil. Blogger jeg ikke i morgen gikk ikke bykjøringa bra... Ha ha. :-)

2 kommentarer:

  1. Det kommer til å gå kjempe bra!
    men lykke til :)

    SvarSlett
  2. Aw :-)
    Lykke til med bykjøringen. Misunner deg som har brukt tid på dette og står på, jeg har ikke fått ræva i gir enda.. Fyller 18 om knapt 2 måneder også, kunne hatt lappen på dagen..

    Men lykke til hvertfall, det går nok kjempe bra skal du se. Håper du blogger i morgen da, hehe <3

    SvarSlett