søndag 19. oktober 2008

Videoblogg - fredag 17 oktober

10 kommentarer:

  1. DITT GENIALE MENNESKE!:P
    velvelvel, har ikke ord, døds bra videoblogg, soo proud of you! :D

    SvarSlett
  2. Haha, sykt morsomt!
    Hvor er twisten?!

    SvarSlett
  3. haha, videoen var morsom :)
    Og jaaa, jeg gleder meg til paradise hotel norge :D Dessverre er jeg i militæret når det er, men håper jeg får sett det innimellom ;p

    SvarSlett
  4. Haha, selv takk for den dagen! ;D Sykt lættis å se på tacolaging og twistleting.:p hohoh <3
    Du er genial på videoblogging!!

    SvarSlett
  5. Haha!
    Glemte å legge ved at vi faktisk ikke fant twisten da, Marianne.. :p

    SvarSlett
  6. Så søt blogg du hadde. hehe! :)

    SvarSlett
  7. INFINITYYYYYYY:D:DD:D <3<3<3 dere var søte på jakt etter twisten:D:D

    SvarSlett
  8. Haha, jaaa :D
    Bare sykt kjipt vi ikke fant den. Var keen på twist!

    SvarSlett
  9. Ja, vist du jobber der så skjønner jeg deg veldig godt;) Jeg er glad i å bake men ikke så glad i å spise det for :P

    SvarSlett