søndag 16. november 2008

The perfect end

rom syk

På fredag sov Pernille hos meg. Hun var så utrolig heldig å få høre all sytingen min, mens vi så på film. Lisa og jeg begynte så smått det var og ordne litt på rommet mitt før Pernille kom. Lisa er nemlig utrolig flink til å ordne rom, designe ting osv. Ble veldig koselig, men langt fra ferdig. Satte opp masse stearinlys og ryddet bort masse småting slik at det ble litt mer idyllisk.
Lørdag jobbet jeg fra 12-19. Vilde kom og stengte med meg, veldig koselig. Ryddet masse mer i skuffene mine, sminken, smykker osv. Elsker å drive og ommøblere og organisere småting.
Hvis noen har fulgt med på bloggen min denne uken har dere helt sikkert sett jeg har hatt en drittuke. Og natt til i dag ble jeg syk, så det var jo bare herlig. Feber, vondt i halsen, ryggen og hode, slapp og har null matlyst. Kjempekjedelig! Blir nok ikke skole på meg i morgen gitt. Får se om jeg får sove i natt.

3 kommentarer:

  1. God bedring kjære deg!
    Syns synd på deg. :(

    SvarSlett
  2. Håper du føler deg bittelitt bedre i dag da :C hater å være syk og i dårlig form!

    Akkurat nå sitter jeg på skolen og har vondt i magen og småkvalm. Irriterende!

    SvarSlett