torsdag 13. november 2008

Heia Drøbak


Er jeg ikke fin med minimalt med sminke, ikke piercing og rett fra kamp?

Da har jeg nettopp kommet hjem fra kamp. Kondisen er faen meg på topp nå, samme er farta. Overvant min største frykt i dag. Jeg tok straffe og banka ballen rett i nettet. Det var en god følelse det. Elsker å score, for da får man så utrolig mye energi og spurte tilbake i forsvar, for så å angre på at man brukte all energien man hadde på å smile på vei tilbake. Det er hvertfall en god følelse. Er lov å skryte litt av seg selv på en blogg, er det ikke? Takk.
Nå er mamma og pappa på foreldremøte, det vil si jeg må skaffe meg min egen middag. Hvorfor ikke ringe en god nabo og stikke ned og ta en liten katterull? Ja, jeg snakker om kebab. Men neida, ikke no katt i denna by'n! Her er'e kylling i lange baner. Vi kjører "sunt".
I morgen skal jeg ha styrketest i gymmen, så nå skal jeg legge meg ned på gulvet og ta trehundre push-ups.

2 kommentarer:

  1. Drøbak HEIA HEIA! Før spilte jeg på Tindlund :-p hæhæ!

    Uhlala, hvor kjøpte du de rosa skoa du prata om da? og nårrrr? :-D

    SvarSlett
  2. Jeg spilte på tindlund hvertfall for et par år siden, hæhæ! Har kanskje slåss litt mot deg jeg da :-D haha! moro moro..

    <3

    SvarSlett