torsdag 13. november 2008

Reisesjekken

Er det noen som husker det programmet som gikk på TvNorge?
Det begynte med Wenche Myre (det husker ikke jeg, men så det nå nettopp på TvNorge 20 år!), og fortsatte med han fyren med bart. Helge Berg het han (de sa det nå). Men nei, jeg tror ikke det var han. Syns ikke jeg kan huske det var sånn barten hans så ut. Jeg husker jeg elsket det programmet, syns det var veldig morsomt og trodde alltid det ble spilt inn i det store, rosa huset som ligger like ved der Stena Line går fra i Oslo. 

Nå fant jeg ut at jeg kan velge mellom Aten og Barcelona også. Altså, jeg kan dra til Alpene, Barcelona, Berlin eller Athen med trinnet. Hater å ha så mange valg, vil liksom alt og jeg blir stressa, frustrert og faktisk litt sint pga det. Jeg trenger råd!, må velge i morgen for !#¤%&@)

2 kommentarer:

  1. Athen, fordi du har vært i Barcelona og Berlin er Berlin. +tanning:D

    SvarSlett
  2. Hei,

    jeg var med i Reisesjekken i 1990, det første programmet som ble tatt opp med Wenche Myhre.

    SvarSlett