fredag 14. november 2008

Koblingspedalen

Noen ganger skulle jeg ønske livets mekanisme var som en bil. Vi kunne selv bestemme hastigheten og når vi følte for litt avkobling var det bare å tråkke ned "kløtsjen." I ny og ned har man bare lyst å hoppe på et fly og reise langt, langt avgårde. Glemme alt stress og mas og bare stå på stedet hvil med giret i fri. Ikke no kløtsj, ikke no gir. Det er 2 klokketimer til helgen starter. Jeg skal ikke anstrenge meg i helgen, kun de 7 helvettestimene på jobben i morgen. Helgen skal gå til pleie, søvn, nedstressing og avslapning. Denne uken har ikke vært helt riktig. Det meste har vært på bånn og humøret har ikke vært likt meg i det hele tatt.
Jeg har tatt et valg og velger å reise til Berlin. Vi tror det blir en kjempekoselig tur, med shopping og opplevelser. Deilig å få det lettet fra skuldrene hvertfall. Har noen planer for 18 års dagen min også, i og med at festen til André og meg gikk i dass pga Alpene turen. Jeg er en person som liker å få med meg det meste. Ting kan heller ikke været usikkert og bestå av kanskje. Jeg må vite.
Etter skolen skal søster, lille Liam og jeg på kafébesøk. Gleder meg til å få pratet ut, har så mye på hjertet om dagen at jeg tror jeg blir sprø.
Ha en fin helg. :)

2 kommentarer:

  1. Kafèbesøk høres koselig ut<3

    SvarSlett
  2. derfor jeg sto på snowboard der er pga det var klassetur :p Snowboard er bare gøy de 2-3 første gangene i bakken, så blir jeg drittlei og vil hjem forann peisen :-D haha

    <3

    SvarSlett