torsdag 20. november 2008

Svar, kjære lesere. Her er svar.

Drømmemann?
Ehm. Han skal hvertfall ikke spille fotball, de ser man aldri. Drømmemannen må være snill, morsom, høy og sommerbrun.
Hvis du kunne vært med i en serie, hvilken ville du vært med i?
The OC! Og da skulle Adam Brody vært kjæresten min.
Hvilke blogger leser du hver dag?
Julie Kristine, Ida Wulff, Annette, Karoline/Kosebamse og Marie Amanda
Hvilken blogg er din absolutte favoritt?
Hm.. Julie Kristine og Ida Wulff.
Kan du pelle stompen din til meg igjen snart?! <3
Ja!! <3
Beskriv den perfekte daten.
Oh no. Han henter meg hjemme, så går vi til et romantisk sted mens vi prater og ler. Det er mørkt, litt kaldt i lufta så han holder rundt meg. Kanskje litt julelys også, det er alltid kos. Så spiser vi på en restaurant. Ikke altfor stiv, men litt avslappet miljø og koselig stemning. Jøsses, dette er jo som en date med Carrie Bradshaw.
Hvis du skulle på en øde øy - hvem ville du tatt med? Kun EN
Det må jo være mamma, pappa eller Marianne. Marianne er det mest underholdning i, så ville vel sannsynligvis tatt med henne enten hun ville eller ei.
Har du mye i livet ditt du ønsker å forandre på?
Nei, nja, noe kanskje.
Hvilket annet sted enn drøbak kunne du tenkt deg å bo?
København, New York eller London.
moi 007Drømmeyrket?
Advokat eller noe som inneholder bilderedigering og designing av hjemmesider, layouts osv.
Beskriv deg selv med 3 ord
Irritabel, hyper og sprudlende (som oftest)
Hva er dine nyttårsforsetter?
Ta lappen, nyte livet som 18 åring, ta vare på de jeg er glad i og gjøre det bra på skolen.
Hva er rutinen din om kvelden før du legger deg?
Hmm, litt forskjellig faktisk. Men som regel dusje, ta på pysj og tøfler, se litt tv, sitte litt på pc, pusse tenna og hoppe under dyna. Ikke noe spennede gitt.
Hva gleder du deg MEST til akkurat nå?! :)
Til å stå på snowboard i helgen. Og Trysil 5 desember med Boa, Sveits og alt jeg skal framover! Men akkurat nå må det være Skeikampen siden det er nærmest.
Tror du at du får tatt lappen på dagen?
Nei, for da er jeg i Berlin med klassen. Men skal prøve å få oppkjøringa så tett på som mulig.
Hvem i hele verden liker du best å stå på snowboard med? :D
Bijora aka Boa selvfølgelig. Hun og jeg har stått sammen siden vi rulla nedover, og nå er vi bare knall begge to. Herligherlig.
Hvis du kunne valgt hvem som helst å tilbringe en perfekt dag med, hvem ville det vært?
Oh, den var tøff. Det må vel være en jeg syntes var vanvittig søt eller kjekk. Som f.eks går på skolen, hihi.
Foretrekker du stor fest på leid lokalet, eller hjemmefest?
Det kommer veldig ann på humøret. Innimellom syns jeg det er kjempegøy å virkelig gjøre meg klar til fest og dra på stor lokalfest, mens andre ganger syns jeg det er fett med hjemmefest. Kommer veldig ann på menneskene da selvfølgelig. 
Er du forelska nå?
Nei, absolutt ikke. Jeg blir sjeldent, sjeldent forelska. Men betatt kan det hende jeg er. Sånn avstandsbetatt. høhø
Er det noen på skolen din du blir flau av og møte på?
I utgangspunktet ikke, men hvis jeg hadde møtt en viss person i heisen, sminkeløs, etter trening og jævlig, da hadde jeg kanskje syntes det hadde vært litt kleint ja.
Hvis du hadde valget mellom disse:
1. Du svetter aldri, lukter aldri svette, men du må gå overalt, du kan ikke bruke NOE form for transport.
2. Du kan bruke all slags transport du vil, men du vil lukte svette og svette konstant, uansett.
Hva ville du valgt?
Hahahaha, herregud for et spørsmål, CAMILLA! Da tror jeg nesten jeg måtte valg nr 1, aldri svette og heller gå. For det første brekker jeg meg virkelig av svettelukt, syntes det er noe av det ekleste som fins. For det andre er det sunt å gå, og med musikk på øre er bare kos. I og med jeg vet ingen av delene er sannsynlig svarer jeg dette. Selvom det hadde vært litt langt å gå til Skeikampen i morgen…

4 kommentarer:

  1. Oh my.. Jeg er nevnt! Vet du hvor utrolig glad jeg ble nå? Hvertfall VELDIG glad! <3 ohhh..kanskje vi sees i Trysil!

    SvarSlett
  2. MIN av alle sine blogger i verden <3 ble jeg rørt, det mener jeg :-D ntååå!

    SvarSlett
  3. Jeg hadde blitt med deg frivillig på en øde øy jeg, Stine. :D <3

    Det hadde faktisk vært jævlig fett.. Skakke prøve det en gang a?

    Kizzle to the shizzle
    Mandyoosa ;*

    SvarSlett
  4. haha, du er verdenssøteste ass! :)

    SvarSlett