onsdag 19. november 2008

Oh, you are so cute

random 018 random 026

Se på denne lille vofsen. Den er liten, den er søt, den er snill og den er ikke min. Trener’n har kjøpt seg liten hundevalp, og dere kan tro hele laget var opptatt med noe helt annet enn å varme opp før kampen i dag. Jeg derimot, syk som jeg er, fikk ikke lov å spille kamp så jeg kunne sitte å nusse på denne herligheten med god samvittighet.
Ser dere hvor glad den er i meg? Den elsket meg skal jeg si dere. Og jeg elsket den. Lille Mio. Senere i kveld skal jeg legge ut svarene fra spørsmålsrunden, så om dere lurer på noe mer, eller noen andre lurer på noe annet (whatever), så spør under her.
Ciao!

4 kommentarer:

  1. OM han er da! Herlandussen, søteste skapningen jeg har sett

    SvarSlett
  2. åååå så nydelig!! <3

    SvarSlett
  3. Ja, jeg har litt drittuke.
    men imorgen drar vi, så det blir bra :D

    SvarSlett