torsdag 20. november 2008

What to do, what to do?!

Etter rettslæretimen er ferdig, skal jeg dra med meg noen søte små jenter på Drøbak city. Drøbak city har nemlig alt jeg skal presse ut av bankkortet mitt i dag - hårstriper og penger. Ikke store greiene, men i og med at jeg er så glad og i et sånt har-lyst-til-å-titte-i-butikker-og-bruker-penger humør, så drar jeg på city.
Så tenkte jeg litt på det håret mitt igjen. Jeg er dritt lei de pistrete, blonde (som btw begynner å få mørk vekst, hjelp!) minimale hårstråene på hodet mitt. Har virkelig lyst på en forandring, om det så må være å skinne meg helt. Hva tenker dere om å stripe det litt?, kanskje i litt forskjellige "farger?" Jeg er i tillegg tilbake til tanken om å klippe lugg. Vurderer å klippe rett lugg, og håret rundt klippet veldig opp. Skjønner? Kan trenge noen tips nå. Min søster er bestemt på at jeg burde klippe bob. Veldig kort, veldig blondt og veldig kult ifølge henne. Men samtidig føler jeg det er så "standard", og at det ikke kler meg i det hele tatt. Jeg vet at hår vokser ut igjen, men med mitt hårs tempo tør jeg ikke ta sjansen.


Lekte meg litt i photoshop. Hva mener dere? Lugg eller bart?


Ha en fin torsdag dere! I dag lover jeg svarene skal komme ut. Jeg sovnet nemlig rimelig kjapt i går, var helt skutt. Skal pakke litt til i morgen, så kose meg med spørsmål, bloggen, kommentarer og tv.

9 kommentarer:

  1. enig med kå, gå for bart!

    men noen striper i forskjellige farger hadde kanskje vært bedre :)

    SvarSlett
  2. aah, du hadde kledd lugg, jenta mi. :D <3

    SvarSlett
  3. Jeg syns du burde ta pannelugg, tror du hadde kledd deet =D
    Barten er jeg mer usikker på, kanskje begge deler?
    Gå for pannelugg du ! :)

    SvarSlett
  4. du er så søt!
    og jeg syntes du skal gå for lugg, helt klart <3 du har ansiktsformen til det også! Det er det ikke alle som har akkurat.. gogo pannelugg sier nå jeg :-D

    SvarSlett
  5. hahahahahaah la ikke merke til barten før nå xd

    SvarSlett
  6. ser ut som du kler lugg :;)

    SvarSlett