mandag 22. desember 2008

Blow my heart up

stine 
Jeg tror jeg begynner å bli syk. Jeg våknet med vondt i halsen, tett nese og nå har jeg dundrende hodepine. Det er noe med meg og alltid bli syk når det er noe jeg skal. Nå som det nærmer seg jul, ja hvorfor ikke bli syk? Passer ypperlig. Jeg er ikke travel i det hele tatt. Har ingen planer, skal ikke jobbe og jula er jo ment for å ligge i senga. Nei, jeg kan ikke bli syk nå. Da tror jeg nesten jeg henger meg i trappa.

Jeg er ferdig med  kjøretimene mine, så nå må jeg snart få tatt teorien og få bestilt oppkjøring. Kommer ikke til å si til noen når jeg skal ha den. Hvor flaut er det ikke å stryke om alle vet om det? Når jeg får den skal jeg bare komme kjørende til skolen, og vifte med førekortet.

5 kommentarer:

  1. stakkar, du blir faktisk alltid syk når du skal noe :(
    du får sikkert lappen før meg ditt snik! :P

    SvarSlett
  2. Tenkte på det sjæl, snuppa!
    JEG GLEDER MEG!!!! men lommepengene er ikke noe å skryte av, for å si det sånn.. Det suger!

    Jeg har ikke lest de to siste innleggene dine, men jeg gjør det når etterpå, skal bare i banken en liten tuuuur <3

    SvarSlett
  3. Håper ikke du blir syk søta..<3

    SvarSlett
  4. så kjedelig å bli syk nå :-( plei deg selv litt så kanskje du slipper å bli ordentlig syk! JEg har nemlig vært syk i maange dager nå, it sucks bigtime <3 GOD JUL!

    SvarSlett