tirsdag 23. desember 2008

Når ting ikke blir som du tror. Bare bedre.

tommel_opp_172

Husker dere i går jeg sa jeg måtte ta teorien snart? Vel, jeg tok den for første gang i dag, og vet dere hva? Jeg bestod med glans! Hadde bare 2 feil, så er fryktelig stolt av meg selv. Siden jeg bestod kunne jeg bestille oppkjøring, så nå har jeg datoen klar. Hva den er sier jeg ikke, tilfelle jeg stryker. Veldig bra start på juledagene. Eneste er at jeg har blitt vanvittig forkjølet, og hatt kvalme i hele dag. Den har endelig gitt seg.. Kan ikke være kvalm når det er julemiddager vettu.

Jeg eier ikke julestemning, noe jeg finner litt trist. Før kunne jeg sitte og merke kriblingen i magen, siden jeg gledet meg sånn til julaften. Nå føler jeg det ikke slik i det hele tatt. Har jobbet i 6 timer i dag, og skal jobbe 4 i morgen, kanskje det har noe med det å gjøre? I morgen skal hvertfall Marianne og jeg stenge sammen, før vi må skynde oss i dusjen før kirken. Er vel da julestemningen kommer. Håper jeg. Eller kanskje når jeg sier god jul til alle kundene?

Nå skal jeg hvertfall komme meg i pysjen, se gamle juleklassikere, lage ferdig og pakke inn de siste julegavene. Syns sånt er så koselig.
Hvordan tilbringer du lille julaften? Vet at mange pynter treet og legger gavene under. Vi gjør ikke det før i morgen vi..

7 kommentarer:

  1. gratulerer med teorien, gullet. <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer igjen!
    Jeg tror nok oppkjøringa går strålende jeg. Og god bedring. Håper du ikke blir kjempe syk i jula, for det er kjipt.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det, det skal jeg gjøre :-)

    Du får kose deg masse du også søta, ha en kjempe fin jul og et godt nytt år! :-D

    Å jeg skal kose meg i PR vetdu! Hehe! :-D <3

    SvarSlett
  4. Det burde du, jeg skjønner ikke hva som er problemet ditt :( jeg ELSKER håret ditt! I dag er det 2 dager til, så reiser jeg avgårde <3

    SvarSlett
  5. så bra at du klarte teorien da! God jul :)

    SvarSlett
  6. Ja, jeg er fornøyd, og tusen takk :) God jul alle sammen.

    SvarSlett
  7. Jeg krysser fingrene for at du får en iPhone :-D hihi! God jul søta <3

    SvarSlett