søndag 21. desember 2008

Gaga, in the room

Jeg gidder ikke snakke om en så demotiverende ting som jobben, men i går var arbeidsdagen morsom og jeg koste meg på jobb. Sånn, nok om det.gaga 
Har tilbragt gårsdagen og dagen i dag hos min søster. Vi spise god tapas og så film i går, og i dag har vi bare slappet av, sett film fra vi var yngre og gått litt rundt på metrosenteret. Etter sykt mye stress på grunn av avtaler i dass, kom jeg meg endelig på Lady Gaga konserten takket være Marie Amanda og hennes ekstrabillet. Var helt rå konsert. Kort, men rå. Den dama er virkelig noe for seg selv, det er det ingen som kan nekte for. Ikke mange som sprader rundt i bestemortruse og push up på en scene, og jokker på høytalerene. Love it!

5 kommentarer:

  1. ååh lucky girl :)
    Skulle gjort mye for og fått sett henne. Så sinnsykt kjipt å bo så langt unna oslo :/
    Var det mange sanger hun fremførte?

    SvarSlett
  2. Jeg digger Lady Gaga! Hun er så evig rå. Heldiggrisen som var der. <3

    SvarSlett
  3. sv: Ah okei :) Jaa det kan jeg tro :D!

    SvarSlett