fredag 19. desember 2008

Bra start på ferien

PC190005 
PC190007 PC190008 PC190009
Dagen i dag har gått til grøtspising, polarexpressen og shopping.
Min kjære Marianne og resten av de 30 fra partybussen kom drita på skolen, noe resten fant veldig underholdende. Utenom lærererene selvsagt.

Kjøpte en del julegaver, men også en del til meg selv. Blant annet et teppe til rommet mitt, en søt blondetopp og en “discotopp” som jeg likte å kalle den, den søte halsen fra GT og litt diverse dilldall fra HM. Hver gang jeg skal kjøpe julegaver ender jeg alltid opp med noe til meg selv. Er det normalt?

Resten av kvelden skal jeg lage hjemmelaget peppes pizza, se film og pakke. I morgen skal jeg nemlig jobbe før jeg drar til søss og blir der til søndag. Søndag møter jeg Betina, Sabrina og Aylin i byen, så skal vi på Lady gaga konsert. Gleder meg! Blir nok ikke blogging i helgen, så ha en fin helg.

7 kommentarer:

  1. Helt normalt å ende opp med noe til seg selv også! (Håper jeg, for jeg gjør det selv!) Haha..:) Håper du har en nydelig helg søta!<3

    SvarSlett
  2. Kos deg masse hos Lisa og på konsert! :) ogJADA, det er helt normalt! hehe!

    SvarSlett
  3. Så snygge klær :) Hadde ikke skadet med en slik blondetopp til meg selv ;) Er helt enig, alltid lett å ende opp med noe til seg selv! Igår handlet jeg gaver, men endte opp med mer til meg selv.. Det var bare strømpebukser og sminke og sånn da, men det er jo nødvendig! :) Kos deg på konsert!

    SvarSlett
  4. Sånn "blomst" har jeg også^^

    SvarSlett
  5. Så fint rom du har, Stine. <3

    SvarSlett
  6. Hehe, jeg handler alltid til meg selv. Usj :-p

    Takk Ida, er ganske fornøyd nå!

    SvarSlett