torsdag 18. desember 2008

Jeg blir frustrert over dårlig TV

Jeg har den bange anelse om at tv liker å avsløre “store hendelser” på tv for oss, ved å klippe sammen klippene slik at vi skal få en forståelse for for eksempel hvem ungaren velger. Det irriterer meg. Jeg har gledet meg til ungkarfinalen lenge. Men forrige gang fikk vi se åssen farge jentene hadde på kjolen i finalen, og senere fikk vi se et klipp hvor han sto og klemte den han hadde valgt. Jeg så litt stoff titte ut mellom beina på han, så jeg så hvem han hadde valgt. I tillegg ser vi han tar en hånd, setter på en ring, og på den hånda er det en type neglelakk. Den neglelakken så jeg igjen på en av jentene i episoden i dag.

Det er pause, men jeg gleder meg ikke til å se hvem han velger. For jeg vet det allerede! Og jeg håpet på at han skulle velge hun andre.

Jeg irriterer meg også over mennesker som skal drive og fortelle om ting som skjer i tv serier jeg følger med på. Som da folk begynte å fortelle at Marissa døde i The OC, da tilta jeg. Sånt er unødvendig, og ødlegger mye av spenningen. Syns ikke du?

1 kommentar:

  1. Ja, det var veldig koselig faktisk. :D Jeg drar tilbake den 3. januar. <3

    SvarSlett