lørdag 13. desember 2008

Hovent kne, knust kamera og blåmerker på hofta

Vorset hos Nina var kjempekoselig i går. Er så deilig at hun er tilbake. Har savnet huset hennes, hunden hennes, og selvfølgelig henne. Spiste god mat, fikk spesialdrink fra Brasil som smakte sukker og sprit (nam….) og sang karaoke på the Voice!

Festen på Kråkstad var festlig. Min kjære Jørgen måtte på legevakten og sy tre sting i fingeren, men kom heldigvis tilbake til festen. Ellers var det en del drama som vanlig, grei musikk og mye mennesker. Hvite mennesker. Alle var hvite, alle var like og alle lyste. Jeg skilte meg selvfølgelig ut med mine rosa sko, som lyste opp mer enn alle kjolene til sammen. Det var virkelig fett!

Sensation white 005 Sensation white 070
Planen var å sove hos Bijora, men halv 1 tvang Pernille og jeg henne til å dra hjem. Hun var dårlig stakkars, kjempe sliten og kald. På tide å komme seg hjem i seng da, det skjønte vi alle. God bedring til deg!
Da Seb kom og hentet oss kjøre vi Jørgen til Ås, før vi andre dro innom hydro (egentlig shell/seven nå) og tok oss en real hydroburger. Nam og takk for maten, Magnus.

Nå, dagen derpå sitter jeg igjen med knust kamera, utrolig hovent kne og blåmerker. Jeg klarte nemlig å skli på dansegulvet, og lande rett på tryne. Slo kneet no heftig. Det morsomste er at jeg har dette på film. Jeg filmet idét jeg tryner, så du hører et lite skrik og ser kamera fly avgårde på slutten. Pernille fikk seg hvertfall en god latter. :-)

3 kommentarer:

  1. Du skulle besøke meg:(

    SvarSlett
  2. Jeg var jo på peppes da, kjære! Kom nettopp hjem, men du var jo ikke der. Hørte du var dårlig?

    SvarSlett
  3. Åja, ja, dro hjem i seks tiden, var dårlig.. :/ Trodde du kom tiidlig! Menmen;)

    SvarSlett