tirsdag 9. desember 2008

Håret mitt ser ut som nudler

220200 222800

223151

Før, etter og sammenlikning. Jeg har i dag kjøpt meg (med kjøpt meg mener jeg holdt av, sagt fra til mamma at jeg ønsket meg den og blitt overrasket på jobb med en jernia pose. Takk, mamma, for at du bortskjemmer meg før jul, så jeg blir sittende pipende på julaften som du kalte det..) jeg mener selvfølgelig bølgetangen fra Jernia, som dere sikkert skjønte. Jeg har utrolig dårlig tålmodighet, så i og med at den eneste som skal se håret mitt de nærmeste timene er puta gadd jeg ikke gjøre det så ordentlig. Men det jeg fikk til ble jeg fornøyd med. Nå tror jeg sannelig jeg skal gå med håret løst litt, se om jeg blir litt vandt til det. Håret har nok godt av det!

Vi hadde ikke lærer i dag, så dro på skolen halv 1, og dro hjem igjen halv 2. Unødvendig, jeg vet. Jobben var faktisk moro i dag. Kathinka var der med meg en liten stund, hjalp meg litt og delte et kakestykke med meg. Er så koselig å jobbe når det nærmer seg juletider. Masse pynt, julemusikk og røde forklær! Sexy.
Jeg har også fått to glasstjerner som står i vinduskarmen min med lys i. De er veldig søte og gir litt mer julestemning til rommet mitt. Hurra!

I morgen skal bror og jeg på vinterbro og kjøpe julegaver. Får nemlig lønning i morgen, så nå må det gjøres. Den er ikke stor sant nok, i og med at jeg var syk osv i november, men bedre enn ikke no. Har dere begynt å kjøpe julegaver? Eller er du ferdig kanskje, ditt syke, syke menneske? Og en ting til.. Hvordan sier man bølgetang i flertall? Bølgetenger????

5 kommentarer:

  1. hahahaha, liker sammenligningen i overskriften :P hurra for selvironi. jeg tror man sier tenger ja!

    SvarSlett
  2. Pent med krøller :)
    Måtte le litt av overskriften i innlegget! Kreativt :p

    SvarSlett
  3. hehe, takk dere. :)
    bølgetenger høres helt på tryne ut, jeg kommer ikke over det..

    SvarSlett
  4. bølgetang, gogogo! fint det ble :-D skal nok slenge ut et før etter bilde jeg og, når jeg har fått vært hos frisøren osv :-)

    SvarSlett