onsdag 10. desember 2008

Jeg trosset tenna på tørk

204822 073150
Jeg trosset tørka tenner og svidde ørehår for at dere skulle få et bilde mens jeg fønet håret. Det er nemlig ikke hver dag, men etter jeg fikk min baby mrs bølgetang i går, har jeg faktisk gjort det. Jeg kunne selvfølgelig latt føneren være av mens jeg tok bilde, men jeg er trofast og juger aldri.

Jeg har kjøpt mine første julegaver i dag, og jeg er lykkelig! Må si jeg er fornøyd med kjøpene til bror og meg, de er råkule. Hvertfall reinsdyrtøflene jeg fikk av bror. De snakker til og med om du klemmer Rudolf på nesen. Merry Christmas sier’n, hvor julete er ikke det? En ting jeg ønsker meg til jul er Iphone. Men det vet dere allerede. Ipoden min tok nemlig kvelden igjen i går, når jeg hadde gledet meg til å høre på “Nothing but your’s t-shirt on” på bussen. Gi meg en Iphone!

1 kommentar:

  1. Den sangen går om og om og om og om igjen i hodet mitt, pga DEG!!!!! :p

    SvarSlett