torsdag 11. desember 2008

Smiletryne

JEG ER GLAD! Spør meg ikke hvorfor, jeg vet nemlig ikke! Bare har en så fantastisk glad følelse inni meg, har gått og smilt i hele dag. Tror det har noe med at jeg føler det gikk bra på rettslæreprøven i dag, jeg har levert en bra øktplan til i morgen, jeg gleder meg til sensation white i morgen og ikke minst - det er snart ferie.

julestemning

Jeg vet det er dårlig kvalitet på dette bilde, men jeg syns det er litt av sjarmen. Jeg ble så glad da jeg så det, fikk skikkelig julestemning. Det snødde, det var mørkt  ute og det var lys over døra. Enda en ting som gjorde meg glad i dag.

Jeg tror jeg har denne gladfølelsen, fordi jeg endelig føler jeg har gjort det jeg skal på skolen. Det er kun 2 ting jeg har gjort i dag, men det letter veldig på trykket. Får jo se hvor lenge det varer – 8 januar får jeg tilbake rettslæreprøven.

Nina kommer hjem i dag!, men vet ikke om jeg får sett henne. Skal på trening kl 21, og håper hun kommer innom hallen for å si hei. Har ikke sett bestejenta mi på over 100 dager, så skal bli deilig å skvise henne igjen. Skal på middag og vors hos henne i morgen, gleder meg så utrolig masse.
JEG ER GLAD JEG ER GLAD JEG ER GLAD JEG ER GLAD! Er du?

1 kommentar:

  1. jeg ble glad av dette innlegget!!! :D
    gleder meg til imorgen!!

    SvarSlett