fredag 30. januar 2009

Hva skjer fredag den 13?

IMG_0193

Noen som har sett en sånn plakat? Med en gang jeg så den tenkte jeg “dommedag”. Vet det er helt på tryne, og selvfølgelig skjer ikke det, men se så dyster den er! Jeg er ikke overtroisk på annet enn bank i bordet, og tror som regel ikke på at fredag den 13 er ulykkesdag. Men det freaker meg litt ut, at jeg skal fly den dagen. Jeg er (som jeg vet at dere vet) livredd for å fly, så det hjelper jo ikke akkurat at datoen er den 13 og det er en fredag. Men uansett..,

Tror du fredag den 13 er en ulykkesdag? Hvis ja, ikke nevn flykræsj. Jeg begynner å grine.., Det er forresten 2 fredag 13 på rad. Ikke på radrad, men i månedene på rad. I februar, og faktisk i mars også. Oh!

4 kommentarer:

  1. Jeg lurer også på hva den betyr for noe! Hmm...

    SvarSlett
  2. hahahaha, Vilde.. den var bra:p
    nei jeg tror ikke det er en ulykkes dag, men en lykkedag derimot!!!!

    SvarSlett
  3. Det er lykkedag :)
    Mamma og pappa giftet seg fredag den 13 kl 13.05. og er sammen enda, hatt masse glede.

    langt i fra ulykkesdag..

    SvarSlett