torsdag 22. januar 2009

Jeg må få lov å skryte på meg litt

Jeg har alltid vært en sosial person. Jeg er glad i å samle mennesker og ha kosekvelder og fester. Laget mitt er noe av det jeg liker å gjøre sosiale ting med. For en stund siden planla jeg en kveld hvor hele laget kom til meg og så på bilder fra cuper vi har vært på, en film, også spiste vi pizza og koste oss. I dag, så er det VM kamp på tv, og jeg sendte mld til treneren og spurte om ikke laget skulle se den sammen på håndballrommet i frognhallen før trening. Jeg fikk tilbake at det var en glimrende idé, og for det tar jeg litt creds. I love it!

Jeg har alltid vært en person som elsker å samle mange folk på bilder, og ta sånne koselige fellesbilder. Det er også noe laget har fått merke, på omtrent alle cupene vi har vært på.

DSC00136 Helt random bilde.., Katarina syns jeg hadde så mye rosa på pulten, så dette måtte hun ta bilde av. Toppen min er lille da, men det matchet sa de…

Nå har jeg spist deilig laks (laks, ja, du hørte riktig), og skal hoppe i treningsbuksa og komme meg på trening. Gleder meg til å se Norge-Danmark med laget. Det blir stemning!

4 kommentarer:

  1. hold kjeft a! jeg vil ha iphone :-(
    ser på håndballkampen nå jeg ooog

    <3

    SvarSlett
  2. Rosaaaaaaa jeg liker bare ting hvis de er roooosaaaaaaa:D

    SvarSlett