søndag 18. januar 2009

Jeg tror ikke du visste at jeg

  • er livredd for å fly
  • har svømt med delfiner
  • har vært på Jamaica og Haiti
  • kjørte fly da lynet slo ned i vingen, og trodde virkelig jeg skulle dø
  • blir dritfort solbrent under øya
  • er halvt dansk
  • synger og danser omtrent hele tiden
  • er i Danmark minst én gang i året
  • har vært i Søndervig i sommerferien så lenge jeg kan huske
  • er linselus til tusen
  • blir hyper av vann til tider
  • får noia om jeg ikke har kontroll  over situasjoner
  • har spilt håndball siden jeg var 6
  • elsker å kjøre snowboard
  • syns festing er gøy..,
  • har brukket venstrearmen 2 ganger, og operert i den 5 
  • hater å gå i stramme olabukser
  • får syke frysninger av tanken på å skrape is med fortenna. Grøss..
  • liker å jogge alene med musikk
  • gikk ut av ungdomsskolen med 5 i snitt
  • var forelska i bestekompisen min i 3 år
  • bodde på Bjørndal til jeg var 11
  • husker dagen jeg fikk hunden min og dagene etter
  • er tante til to herlige gutter
  • har 3 halvsøsken
  • forguder Nik & Jay og Erik & Kriss
  • elsker photoshop og filmredigering
  • har alltid drømt om å bli advokat
  • har hatt mørkebrunt hår 2 ganger
  • lærer sangtekster utrolig fort
  • alltid har kontroll i fylla, over alt og alle. Nesten alltid da..
  • kan høre på en sang 100 ganger på én dag
  • virkelig misliker mennesker som leker tøffe i trusa
  • kun har vært ordentlig forelska én gang
  • har gråti foran hele klassen (haha)
  • overtroisk når det gjelder “bank i bordet”
  • tar løpefart fra lysbryter’n til senga når jeg skal legge meg
  • takler ikke at folk går rett bak meg i en trapp når jeg skal opp
  • er taaard :-D

stinemarie.

6 kommentarer:

  1. jeg er også halvt dansk, og er der minst en gang i året ;-D Hvor er slektningene dine fra? byer, øy? Jeg takler heller ikke at noen går tett oppi meg opp trappene, da får jeg noia haha

    SvarSlett
  2. ja, fy fader! haha ;-D
    jeg har noen fra jylland, men de har jeg så og si null kontakt med.. Familien min er fra "Shælland", københavn, hillerød, roskilde, fredriksund, gileleje.. rundt omkring disse stedene :-)

    SvarSlett
  3. eneste som frister meg er puerto rico, obsessed much? ja :-)
    men jeg må jo besøke familien i år, så kanskje en tur til københavn ja :-D men vil vente til det er litt varmere da.. har du vært på kollingsenteret? Det er på kolling som ligger på jylland! herligt :-D

    SvarSlett
  4. hæhæ, hørtes ikke akkurat feil ut det <3

    SvarSlett
  5. "tar løpefart fra lysbryter’n til senga når jeg skal legge meg "

    HAHAHAH! Det gjør jeg og!

    SvarSlett
  6. Jeg er også taard :)

    SvarSlett