torsdag 12. februar 2009

I can’t tell you something that ain’t real

P2120002 P2120005 

  P2120010

Altså, ikke bry deg og hvordan jeg ser ut i trynet..,

P2120011

Dette er hva jeg har kjøpt meg i dag.
Svart bolero, turkis topp, 3 svarte tights, armbånd, hodestrikker, bikinitopp, neglelakk, hipster og en nydelig jakke.

Nå skal jeg sende en smiskemelding til historielæreren min og spørre om utsettelse på prosjektet. Har virkelig ikke sjangs til å få det ferdig, og skjønner nå at jeg har prioritert helt feil..

1 kommentar:

  1. å så søte bilder og så søte ting :D wiho!
    jeg fikk til å se på paradise hotel uten noe prob selv etter jeg posta innlegget, men daa kom mamma med støvsugern (og det er ikke vits å prøve å få hu til å stoppe -___- ) så satt jeg den på pause, og da klikka det igjen, så gikk jeg å la meg :-) haha!

    hockeypulver, gogo! namm :-D

    SvarSlett