mandag 9. februar 2009

Dette kunne blitt en veldig lang overskrift, men droppa det

IMG_0225

Sånn, nå har jeg kommet meg litt. Etter en lang natts søvn er kroppen og formen litt bedre. Var utrolig sliten da jeg kom hjem i går. Å reise tar på, hvertfall når jeg skal ut og fly. Valgte å være hjemme fra skolen i dag. Tanken på å stå opp klokken 7 fristet veldig lite, så tillot meg selv å sove litt lenger i dag. Skulle egentlig gjort et historieprosjekt, men endte opp med å rydde og se litt tv. Skal prøve å få startet snart, da..,

Skrev her om dagen at jeg i dag fikk vite om jeg fikk Trysilhytta i påsken eller ikke.
- OG DET GJORDE JEG! Så nå har vi hytta fra onsdag til mandag i påskeferien, og trysilsmellen! Blir så vanvittig bra, så det gleder jeg meg masse til. Da har jeg forhåpentligvis lappen også. Kunne ikke blitt bedre! :-)
Neste på lista er Sveits på fredag. Kun 3 dager før jeg reiser, det går fort!

Flere som skal til Trysil i påsken? :)
PS. Kommer flere bilder fra Alta når jeg får noen av bildene.
Minner også på spørsmålsrunden under her.

4 kommentarer: