mandag 9. februar 2009

Sliten, men i live

Da var jeg hjemme fra Alta. Jeg innrømmer jeg var litt negativ til turen, men fy søren det tar jeg tilbake. Vi har hatt en helt vanvittig fin tur og opplevd masse. Vi har spilt kamper, vært ute i 23 minusgrader, kjørt snøscooter på Finnmarksvidda i 140 km/t og sett reinsdyrløp på torget. Ata var fint. Kunne nok ikke bodd der, og var ikke akkurat store kjøpesentere osv, men en fantastisk natur har de. Jeg er fasinert over hvor fint det ser ut, når det er knall blå himmel, store fjell i bakgrunnen og solnedgang.

Laget mitt og jeg kom til finalen, og møtte et lag vi hadde tapt mot før. Hadde nok ikke de største forventningene, men vi hang ikke med hue og var kjempefornøyde med 2 plass. Fikk en stor pokal å sette i skapet i Frognhallen. Det var litt gøy da..,
Er støl i absolutt hele kroppen, men ikke kun pga håndballen. Scooterturen tok på, både i musklene og stemmebåndene. Haha, stakkars han som kjørte.. Fikk jo lov å kjøre selv også, og fy søren så tungt det var.

Vi alle har store blåmerker på hele kroppen, litt fryste kroppsdeler og tørre lepper. Marthe stakkar skadet seg veldig første kampen, og var på sykehuset og hele pakka. Gikk bra, heldigvis, og hun er klar i hode igjen nå. Var litt glad i å skyte oss i tryne det første laget vi møtte, gitt. Fikk en i tryne jeg også, men ble heldigvis ikke blåveis. Hihi.

Legger ut bilder senere, når jeg får noen… Kamera mitt er på reparasjon ennå så tok kun noen få med mobilen, resten tok de andre på laget. Nå skal jeg legge meg. Helgen min begynte klokken 5 fredag morgen, og sluttet 00.10 natt til mandag. Hatt en kjempekoselig tur med jentene mine, og har kost meg maaasse. Er flau over at jeg undervurderte Alta sånn.. Det er et av de bedre stedene i landet. Vakkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar