tirsdag 10. februar 2009

If you can’t find the light

Hva er din naturlige hårfarge?
Veldig lys blond

Hva er det absolutte siste du gjør før du legger deg i sengen om kvelden?
Skrur av lyset og løper til senga

Hva er det absolutte første du gjør når du våkner om morgenen?
Sjekker klokka / skrur av vekkerklokka

Hvor mange har du kysset? (hvor mange av de er gutter og hvor mange av de er jenter, tell!)
Kan ikke telle så langt jeg, JK

Liker du best brun saus eller sånn "bearne"? (haha)
Kommer ann på til hva! Men vipper litt mot bearne altså. godt det!

Hva irriterer deg med mennesker?
Mennesker som ikke respekterer eller har sympati for andre har jeg ingenting til overs for.

Hvor vil du bo i fremtiden?
København

Hva skal du ikveld?
Jobbe og på personalmøte

Har du sett noen eskimoer i alta?
Vet ikke? Så en same, men det var alt..,

Favorittdrikke med alkohol?
Smirnoff. Orker ikke øl annet enn i Danmark eller på utesteder

Hva skal du i sommer, rams opp!
Første delen skal jeg jobbe som bare rakker’n. Midten av ferien drar jeg til Danmark med 3 av veninnene mine, og siste delen skal jeg til Rhodos med en del jenter. Mellom reisene skal jeg jobbe, sikkert kjøre litt rundt i caben min (drømmer meg bort litt jeg..,) og være med de resterende vennene jeg har som jeg ikke skal reise med. Haha

Yndlings klesplagg?
Vet jeg faktisk ikke. Men må vel være kjolene mine. Kan legge ut bilde senere.

Yndlings farge?
Lilla, blå og sort.

Vist du kunne dra på en øde øy og bare kunne ta med 3 ting hva skulle det ha vært?
Mobilen, en venninne og grillkrydder

Beskriv deg selv med 3 ord ?
Energisk, søt og irritabel

Hvis du kunne velge en gutt/mann i hele verden å kunne ligge med, hvem hadde det vært og hvorfor?
Casanova. Han må jo være flink

Hva hadde du kjøpt deg om du hadde hatt en million og hvorfor?
En fin leilighet i København

Hva liker du best å se på tv?
CSI, Akutten og sånne morsomme serier som går etter skoletid..

Hvis du kunne vært med i en reality serie, hvilken ville det vært?
Paradise hotel ;-)

Og sist, men ikke minst:
HVOR I ALL VERDEN kjøpte du den "krølletanga" som du hadde brukt i bijoras bursdag? håret ditt så virkelig smashing ut<3
Haha, takk Stine. Den kjøpte jeg på Jernia før jul. Koster ikke så mye, også er den rød og svart! Løp og kjøp.

5 kommentarer:

  1. jeg gleder meg så sykt til paradise hotel :-D

    SvarSlett
  2. Å gud, da er det rett til jernia i dag altså!

    SvarSlett
  3. Å gud, da er det rett til jernia i dag altså!

    SvarSlett
  4. har glemt at jeg har den bølgetangen jeg! hahaha

    SvarSlett
  5. du visste at det har kommet en ny sesong med Paradise hotel 5 for danskene? :) Hvor gleger har ligget med alle ? ;D www.tv3.dk/paradise

    - Julie R ;* Søt side! :D

    SvarSlett