torsdag 12. februar 2009

Good morning, sunshine!

Jeg føler på meg at jeg får en fin dag i dag, til tross for at jeg har prøve og må gjøre ferdig et prosjekt. Tror virkelig ikke jeg klarer det prosjektet, men lover at jeg skal forsøke!
Det er knall blå himmel og sol ute. Håper det er sånn i morgen også, når jeg skal ut å fly. Det er så fint når det er klar himmel, og selvom jeg syns vi flyr altfor høyt må jeg se ut av vinduet. Nå gleder jeg meg veldig til å reise og komme meg bort fra alt her hjemme. :-) Untatt pappa da, han kommer jeg til å savne. Hihi.

090646

090757

Etterpå lover jeg å legge ut flere bilder og mer info om hva vi gjorde i Alta. Hele laget snakket om turen og tro det eller ei, men vi savner Altacupen. Har det alltid moro på cup, og Spaniacupen tok kaka, men det var noe spesielt over Alta. Ikke bare stedet, men laget. Vi spilte bra, vi hadde det ufattelig morsomt sammen alle sammen, og vi koste oss på vår første cup med vår nye trener, Rune. Kunne gjerne vært der 1 uke til for å si det sånn.

Men.., nå må jeg på skolen.
Ha en fin dag

1 kommentar: