onsdag 11. februar 2009

On friday I’m gone!

I dag var jeg på skolen i hele 12 timer på grunn av russemøte med jentene og et foreldremøte angående Berlinturen i mars. Sliit. Russemøte gikk veldig bra, da. Kom fram til en del gode forslag og idéer, så jeg begynner å glede meg. Er sant nok ikke russ før i 2010, men er man på en buss med 23 jenter lønner det seg å begynne tidlig.

Kjøpte en knæsj rosa topp/genser i dag, og da pappa skulle innom expert for å spørre om jeg kunne låne et kamera å ha med til Sveits, kjøpte vi like så godt et nytt et.., He   he. Kamera mitt er nemlig på reparasjon for andre gang, og jeg må jo ha med meg et kamera til Sveits? Skal ta så masse skrytebilder på toppen av fjellet med sola i bakgrunnen og brettet under armen! Gleder meg en del nå..,

IMG_0251

Kamera ligger på lading ennå, så ble et rææv bilde med mobilen. Fargen er mye mer knæsj i virkeligheten. Like rosa som de skoene mine, om dere har sett dem?

olympus-waterproofKameraet vi kjøpte. Kjøpte det dessverre ikke i rosa da, men i sølv. Greit nok det, i og med at det blir pappa sitt når jeg får tilbake mitt.

Akkurat nå irriterer jeg meg rød og grønn over at jeg har sinnsykt hodepine, og at Tv2sebra hakker som et helvette. Lyst å se American Idol, men når sangen er delt opp i 10 deler er det litt stress. Har også et prosjekt jeg må levere i morgen og prøve i rettslære. Føler det blir litt mye nå den siste dagen før jeg drar, men på fredag er skolen looong gone og jeg sitter på flyet til Sveits!

En ting til.. Hvor får man kjøpt den svarte lakktightsen nå? Hadde vært så stilig til den rosa genseren..

3 kommentarer: