tirsdag 3. februar 2009

På mandag blir’e spenning

Fikk høre av min kjære mor at på mandag blir Trysilhytta låst for hvem som skal få den i påsken. Hytta er altså firmahytta til mor, og det er flere på jobben hennes som vil være der i påsken. Hvem som får den avgjøres mandag kl 12… Vi får enten første delen, andre delen, eller ingen deler. I 12 tiden kommer et innlegg med overskrift “JAAAA” eller “FAAAEN”. Jeg opp til Trysil i påsken. Herregud, det er så kult der da. Måmåmå! Jeg krysser alt som er kryssbart fram mot mandag.

n736265789_2765778_426

Marianne og meg på Knettsetra. Postgirobygget på scenen og sola i tryne. Herlig!

n736265789_2765773_9114

Chill i solveggen med en halvliter? Dette er en av grunnene til at jeg liker vinteren også.., Trysil…

1 kommentar:

  1. Trysilsmellen was the BOMB. <3

    Huffuff, håper dere får hytta!

    SvarSlett