onsdag 4. februar 2009

Warning; negativiteten oser

Jeg beklager på forskudd at dette blir et kjipt innlegg. Men akkurat nå har jeg vondt, jeg er redd, sliten, lei meg og oppgitt på én og samme tid. Da er det ikke lett å trekke på smilebåndene. Eneste som hjalp litt var at pappaen min ga meg litt gelé i sofaen. Hmf.

Jeg aner ikke hva som har skjedd, men det kjennes ut som jeg har røket noe bak kneet. Er helt sikkert bare en uskyldig strekk, men fy faen så vondt det er. Det kjennes ut som en kniv roter rundt bak kneskåla mi, og det er frustrerende. Jeg skal på cup til helgen, og vi skal spille kamper både fredag, lørdag og søndag.., Så er det denne cupen da, som vi må fly til. Vi snakket om turen i stad, og bare treneren nevnte “håndbagasje” fikk jeg tårer i øynene. Jeg gruer meg virkelig til flyturen nå, hvertfall som den nærmer seg. Hater følelsen av å sitte i flysetet, spenne fast sikkerhetsbelte og bare vente på at vi skal begynne å rulle. Jeg har hjertet oppi nesa hver gang, og tårene triller. Når vi kommer opp er det som regel greit, jeg bare takler ikke å lette. Hjelp meg?! Det hjelper ikke å si at flere dør i bilulykke. Jeg vet det er sant, men jeg vil heller det enn å merke at jeg faller flere titusenere meter nedover i rasende fart. Grøss..

Jeg skjønner ikke. Alle sier “jeg er ikke redd for å fly, har jo gjort det så mange ganger!” men det har da jeg også. Jeg har flydd flere ganger enn jeg kan telle, men jeg føler at jeg blir mer og mer redd for hver gang. Hva skjer med det? Hater det.., Og jeg skal fly så utrolig masse i år. Håper det hjelper litt på skrekken, selvom jeg egentlig ikke tror det.

Er du redd for å fly?
- Hvis ikke, hvorfor ikke?!

1 kommentar:

  1. Først og fremst: Liker bloggen din :) Second: Jeg er ikke redd for å fly, det er vel som en fobi tenker jeg.. akkurat som at noen er redd for trange rom. Vår alles nære og kjære kronprinsesse, hun er jo også redd for å fly. Tenk så mye hun flyr da! I privatjet og greier. Jeg tror det bare er å puste rolig tenke på fine ting, kanskje du kan sitte med pilotene?

    SvarSlett