torsdag 5. februar 2009

Spørsmålsrunde igjen, av visse grunner

Pappa og jeg har akkurat vært på city og kjøpt inn det siste og nødvendige til Altaturen. Jeg skal møte laget mitt ved skolen kvart over 5 i morgen tidlig, før vi setter kurs mot gardermoen. Det blir helt grusomt. Når vi kommer fram er det kaldt, vi er trøtte og vil bare legge oss på hotellrommet, men nei, da skal vi spille kamp. Bahh. Cuper er alltid morsomt, og jeg gleder meg nok mer enn jeg gir uttrykk for og selv sier. Gleder meg masse til å kjøre snøscooter, forhåpentligvis se nordlys, og ikke minst feire samenes dag med alle Alta’s samer som er i morgen.

Mens jeg er borte kliner jeg til med en spørsmålsrunde. Spør om anything, jeg svarer på mandag. Kommer ikke hjem før sent på søndag, så blir nok bare et kort innlegg om at jeg lever…,

kkdm

FYR LØS

9 kommentarer:

  1. ehehe deg joo:)
    blogger du og altså!:) veit ikke omdu husker meg men haha:)

    hmm hva skal ejg spørre deg om da! hmmm hva er din naturlige hårfarge?

    SvarSlett
  2. haha ja er kanskej det:P husker ikke helt:P haha

    SvarSlett
  3. 1. hva er det absolutte siste du gjør før du legger deg i sengen om kvelden?
    2. hva er det absolutte første du gjør når du våkner om morgenen?
    3. hvor mange har du kysset? (hvor mange av de er gutter og hvor mange av de er jenter, tell!)
    4. liker du best brun saus eller sånn "bearne"? (haha)
    5. hva irriterer deg med mennesker?
    6. hvor vil du bo i fremtiden?
    7. hva skal du ikveld?
    8. har du sett noen eskimoer i alta?
    9. favorittdrikke med alkohol?
    10. hva skal du i sommer, rams opp!

    SvarSlett
  4. Yndlings klesplagg? :) gjerne vis bilde!

    SvarSlett
  5. Gud for en herlig blogg<3

    Spørsmål

    Vist du kunne dra på en øde øy og bare kunne ta med 3 ting hva skulle det ha vært?

    SvarSlett
  6. beskriv deg selv med 3 ord ? :)

    SvarSlett
  7. søte smukke, haha!
    nei du får legge ut bilder og fortelle her på bloggen :-D litt heldig som har hatt en såpass innholdsrik helg da, det har nemlig ikke jeg hatt i nærheten engang :p <3

    JEG ER GLAD DU LEVER FORTSATT!

    SvarSlett
  8. 1.Hvis du kunne velge en gutt/mann i hele verden å kunne ligge med, hvem hadde det vert og hvorfor?
    2.Hva hadde du kjøpt deg om du hadde hatt en million og hvorfor?
    3.Hva liker du best å se på tv?
    4.Hvis du kunne vært med i en reality serie, hvilken ville det vert?
    Og sist, men ikke minst:

    HVOR I ALL VERDEN kjøpte du den "krølletanga" som du hadde brukt i bijoras bursdag? håret ditt så virkelig smashing ut<3

    SvarSlett