torsdag 2. april 2009

Akkurat nå kunne jeg ikke hatt det bedre

Jeg har akkurat fått ordnet at jeg slipper å dra hjem fra Trysil for å jobbe. Planen var at Nina, Bijora og jeg skulle kjøre ned fredag kveld, så jeg fikk jobbet 6 timer lørdagen, så dra opp igjen. Har mast og stresset som et uvær, så nå er det ordnet slik at jeg slipper det. Jeg ble så glad, hoppet rundt og hadde lyst å klemme både sjefen og de som jobber for meg. Ja!

I morgen drar jeg til Danmark og blir der til mandag kveld. Gleder meg litt til å komme til det danske land – mitt hjemland. Skal til Søndervig om søndagen, for å titte litt på sommerhus vi skal leie i sommer. Søndervig er stedet mitt!

Helg i Oslo 068

Sååå glad er jeg

Jeg bare har bra dager om dagen. Selvom det er mye stress med prøver og innleveringer med skolen, så blir jeg glad av å kjøre rundt i bilen “min” med takluka åpen og høy musikk. Nei, jeg er ingen råner, jeg har bare akkurat fått lappen. En uke siden i dag faktisk! Herlig.

Nå får jeg fortsette pakkingen, komme meg i dusjen og kose meg til paradise hotel – Norge, så Danmark. Mulig jeg blogger fra Danmark, men hvis ikke – God helg!

Og forresten… Er det noen som skal til Trysil i påsken?

2 kommentarer:

  1. kos deg i danmark stinemor!
    OOOG trysil! :D:D

    SvarSlett
  2. kjempe fin header! Så bra du har glade dager :-D alle fortjener det. :-D

    SvarSlett