fredag 3. april 2009

Stuck at sea

Klokken er 23.00, og båten skulle vært i land for 1 time siden. Men nei, det er 45 minutter igjen til vi er framme. Det vil da si at vi har vært på farten fra Drøbak i 11 timer, og har 2 timer kjøring igjen. Båten har nemlig tekniske problemer med den ene motoren, så vi har kjørt på 1 motor fra Sverige. Hipp hurra for båter fra 80-tallet! Pappa, bror og jeg var ute på dekk i stad. Jeg var så redd og følte meg som en liten unge. Det er helt mørkt, ingen mennesker, og tåke rundt hele båten. Så ingenting, så mens tåken svermet rundt meg så jeg for meg alle skrekkfilmene jeg noengang har sett, samlet til én skrekkfilm der jeg hadde hovedrollen...

Foruten om det skal ikke si jeg ikke koser meg, da. Mamma og jeg har sett Changeling med Angelina Jolie, og fy faen for en bra film. Elsket den. Vi sitter i den såkalte VIP-loungen på båten, så har gratis snacks, kaffe, øl, internett osv.. Ganske deilig. I tillegg fikk vi gratis mat pga forsinkelsen. :-)


Angelina Jolie er en av de mest perfekte damene jeg vet hun. Hun er flott, har en digg mann og er en vanvittig skuespiller. Changeling tror jeg er den beste filmen jeg har sett hun spille i, den var sykt bra. Anbefaler å se den. Den er også basert på en sann historie, og det skremmer meg litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar