lørdag 4. april 2009

Jeg har gått i t-skjorte i dag

Det er varmt her. I dag har jeg kjørt forbi syklende mennesker i shorts og t-skjorte. Solen har stått på i hele dag og gradestokken har vist hele 20 grader. Sinnsykt deilig!
Da vi kom fram i går kveld var vi så og si besvimt hele gjengen, men jeg var såppas klar at jeg fikk med meg gaven fra mormor og morfar. Jeg fikk penger. Masse penger. Kunne ikke passet bedre akkurat nå..
I dag har jeg kjøpt meg 2 kjoler, briller, 2 par sko og et skjerf. Var på Herningsenteret, noe jeg er på hver gang jeg er i Danmark. Det senteret har liksom alt..,


Mine nydelige besteforeldre


Er jeg ikke deilig med mine briller uten styrke..

3 kommentarer:

  1. så herlig å kunne gå så lettkledd da, jeg missunner deg :o
    herlige solbriller ;)

    SvarSlett
  2. så digg med fint vær :-D syns du kledde brillene jeg! søtæ

    SvarSlett