tirsdag 14. april 2009

Sånn, nå er jeg tilbake

Jeg er ikke død, jeg har bare vært mye borte i Påsken. Begynte med Danmarksferien, så var jeg hjemme en snau dag og jobbet. Onsdagen dro vi til Trysil, og da startet Helvette....





Neida, skal ikke lyve å si det var et Helvette, for det var det ikke. Det var faktisk helt fantastisk. Vi koste oss med øl, pølser, Laaven, afterski og konserter på Knettsetra hver dag - i 5 dager. Nå sitter jeg igjen med hes stemme, vond hals og hoste, men det var verdt det. Må bare lade opp før Bijora og jeg drar oppover igjen, om 1 uke og 3 dager. Da er det Trysilsmellen!

På Trysil ble vi kjent med masse nye mennesker, men møtte også mange kjentfolk. Møtte en liten danske jeg ble kjent med for et år siden, så det var litt artig. Trysil i påsken er bare fantastisk. Du finner ikke bedre stemning enn det som er på laaven på afterski. Fy faen, det tok av!

Legger ut flere bilder senere. Da skal dere få se hva jeg mener med stemning og masse folk. Hva har dere gjort i påskeferien? Ikke sant den gikk altfor fort? :-)

3 kommentarer:

  1. jada :-) men ting er helt annerledes nå..
    hvordan har du det?

    SvarSlett
  2. jeg kan ta det over msn engang ;-o
    ah, haha! du har kost deg masse skjønner jeg. thats goooood <3

    SvarSlett
  3. første gang jeg ser bloggen din nå, men den ser veldig bra og fin ut:))

    SvarSlett