torsdag 28. mai 2009

I dag blir en traaavel dag

085738

Halla :-)

085816  085809

Skole. Oppgave. Pakking. Maria.
Stikkord for dagen.., Må gjøre ferdig en stooor IT-oppgave før jeg drar i morgen. I tillegg må jeg pakke til Danmark, også kommer Maria i 6 tiden. Gleder meg veldig til å dra nå, til å komme meg vekk fra Drøbak og skole en hel helg. Lang helg!

Jeg husker ikke hva jeg drømte i natt. Pleier å huske det, pleier også å drømme masse rart. Husker at det var noe merkelig, men husker ikke hva. Hva er dine sykeste drømmer? Har du noengang hatt den samme drømmen flere ganger, med lange mellomrom? Det har jeg.., Var en syk, syk drøm jeg drømte sånn 3-4 ganger, med 1-2 års mellomrom. Kjempeskummelt, men jeg fortalte om den sånn at den ikke skulle skje.. Ehe, jeg er ikke så spirituell så tror ikke på sånt uansett.

Oi, nå pratet jeg meg bort. Må ned å spise frooookost før skolen. Er glad i dag. Er du?

5 kommentarer:

  1. omgomgomg jeg opplever sånt sjæl ass! Herre min hatt det er helt utrolig altså. En drøm er så fantastisk utrolig, det er som å oppleve en tredimmensjonal verden, en 3. verden er hva en drøm er! Guri malla sier bare jeg altså. Holy mascara!

    Hahaha dette er bare kødd... Men for all del: Kanin! Pirat! Hund! Løve!

    SvarSlett
  2. Hei:) Dette er en kommentar:) Håper den faller i smak:)


    KKOOOOOMMMMMEEEEEENNNNTAAAAAAAAAR!

    SvarSlett
  3. SV: trodde du skulle sammen med bijora og de? :(

    SvarSlett
  4. Så fine bilder av deg=) Stilige briller;)

    SvarSlett