onsdag 27. mai 2009

Dette ble litt overkill

Dagen startet bra med avspasering i matte, soling på terrassen og trening. Fikk en vilt kjip nyhet istad, som jeg ikke gidder fortelle om ennå. Dere kommer til å skjønne det uansett. Jeg ble så oppgitt og skuffet at jeg begynte å gråte, og det er ikke ofte. Kan si så mye som at det handler om Danmark i helgen, og bestevenninnen min. Prøver å fikse ting nå, så forhåpentligvis har jeg en løsning..

193443

Prøvde å roe nervene mine litt, men de er der fortsatt. Nå skal jeg kose meg med Take-out kinamat, twilight og mamma og pappa. De har brullypsdag i dag, gratulerer! :-)

Edit, 22.13: Pernille og Maria blir nå med meg. Blir en kjempekoselig helg, selvom det er trist ikke Marianne ble med. Men, men, hun må være hjemme å gjøre det hun må, så får vi ta det igjen til sommeren.. :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, så du drar til DK i helgen? ;-o eller hva skjer? Ha en fin helg babehh <3

    SvarSlett
  2. så brå <3 happy4u!
    hvor i dk skulle dere ? til fredag skal jeg grille og i "stampe" hos ei vennine, resten er uvisst :-) hehe. gracias :-D

    SvarSlett