torsdag 28. mai 2009

Drømmemannen er vampyr

Da har jeg også sett twilight. Følte jeg hang litt etter, og etter all den gode kritikken jeg har hørt om den, så hadde jeg ganske store forhåpninger. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ble skuffet. Jeg satt og nistirret på skjermen under hele filmen, og lurte på hva slags romantisk, spennende eller skummel scene som skulle dukke opp.

Jeg blir satt ut av sånne gode filmer, hvor mennene er fantastiske. Sånn som i “A walk to remember”. Finnes det sånne gutter utenfor tv-skjermen? Har aldri sett noe liknende, men man får vel bare håpe. Jeg elsker scenen der de er i skogen, der han prøver å få henne redd. Gosh, så nydelig.

Visse filmer setter spor i meg, og musikken i filmen blir lagt til på itunes. Se Twilight, selvom du sikkert har gjort det allerede. Den er fiiin. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar