torsdag 14. mai 2009

Hvis jeg ikke vil, da skjer det. Hvorfor er det ikke omvendt?

Først skal jeg fortelle om i går. Jeg var på russemøte med jentene mine, og vi møttes der bussen vår står. Var aller første gang vi alle sammen så bussen sammen, og du kan tro vi ble gira! Vi har masse idéer, og kan nesten ikke vente med å starte.

russemøte 010

Noen av jentene utenfor vår “vakre” buss.

I dag har jeg hatt en kjip dag. Fikk vite at jeg kom opp i R1 matte til eksamen om 1 uke. Det gjorde meg deppa, skuffet, irritert og fortvilet. Men like etter fikk jeg vite at jeg får 4 i standpunkt, så kanskje ikke så ille likevel. Uken framover blir full av mattejobbing, ikke noe annet.

Ellers i dag har jeg jobbet, selvom jeg ikke hadde tid. Min kjære Katrine er jo russ, og da følte jeg hun måtte få lov til å få fri så jeg sa jeg kunne ta vakta hennes. Er tross alt ikke lenge igjen, og da er det oss neste! Herregud, tiden flyr.

I kveld begynner Paradise Hotel Danmark, og tro det er mye bedre enn det Norske. Det tar helt av, selvom jeg vedder på at Norge sensurer mye av det. Dansker er ville – we can’t help it. :-) Jeg er på episode 45 på det danske, men plutselig må man betale for å se videre, så nå får jeg bare vente i ørten uker til det kommer dit hvor jeg er.

7 kommentarer:

  1. barnet vårt! Ah en dag Stine.... En dag...<3

    SvarSlett
  2. jaaa! det blir så bra silje.. herre, jeg gleder meg

    SvarSlett
  3. så gøy å fått skaffet buss og alt da, jeg gleder meg sykt til russetiden :D

    SvarSlett
  4. Fet buss dere har skaffet dere!

    Moro å høre at det er så mange som gleder seg til russetiden! Det kommer til å bli en fantastisk tid som dere aldri vil glemme! Gled dere!

    Hvis dere er interessert i å vite mer om russetiden og ting som kan være med på å gjøre russetiden deres til den beste ever, så vil jeg anbefale å ta en titt innom Norges Offisielle Russeblogg for 2010 Russen, med over 14.000 besøkende allerede!

    Her vil det komme info om russetreff, hvordan finansiere russetiden, russeklær, russelåter og alt du trenger å vite som russ, + litt til!

    Ta en titt da vel: http://russ-2010.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Lille gamle elgen vår! Den er søt! dere får behandle den bra, for den er gooood!! :)

    SvarSlett