onsdag 13. mai 2009

I dag har jeg fornyet den ene skuffen

Jeg er så sliten. Har vært i Oslo i absolutt hele dag, og gjort mye forskjellig. Lagde en videoblogg i dag tidlig, men jeg får ikke lastet den opp. Kanskje den kommer ut i morgen, så får dere bare late som den kom ut i dag..,

Jeg spiste verdens beste lunsj på en kafé med mamma etter shoppingrunden, før jeg møtte jentene fra klassen. 2 av mine gode venninner fikk lappen i dag. Gratulerer Nora og Katarina! Katarina har lurt oss alle trill rundt, og vi trodde ikke hun hadde tatt teorien engang. Lille snik.. Etter museumet dro Silje, Tana og jeg ned på Aker brygge og tok en liten pils i sola. Herlig! Møtte Sabrina en tur også gitt, kjempelenge siden jeg har sett henne, så det var koselig.

P3250015

Greit at jeg ikke ser svett ut i trynet da..,

P3250017

Småstresset og måtte løpe til bussen.., Ikke alltid lett å få skoene på riktig vei, vel!

P3260020 P3260025 P3260040

Kjøpte 3 bikinitopper fra HM, og 2 underdeler. Elekser bikiniene i år, de er herlige! Jeg begynner å bli såå klar for sommeren nå!

P3260042 P3260041

2 Topper fra Gina Tricot, og en baggy “chille”bukse fra Cubus. Tror jeg skal ha på meg den hvite med blader eller hva det nå enn er på 17 mai, så får dere heller se hvordan den er ut kombinert med noe kult. ;-)

I morgen har jeg en ekstra matteprøve. Ønsk meg lykketil, den avgjører hele karakteren min!

1 kommentar:

  1. Lykke til <3 krysser fingrene!
    Jaaa :) let me know when da? hihi

    SvarSlett