mandag 11. mai 2009

Vi kommer til å bo som prinsesser

sommerhus4 sommerhus sommerhus1 sommerhus3

Se det lekre sommerhuset vi har leid i Søndervig i sommer. Det ligger litt lenger unna selve byen enn de andre vi har leid tidligere, men er bare 15 min gåtur, så er vi fremme. Kan ta litt lenger tid etter Brændingen, men det blir bare moro.., Marianne og jeg skal enten ha rommet med sebrastriper, eller soverommet med egen inngangsdør. Hva syns du om det? Sjalu?

I morgen blir en knalldag om sola skinner. Skal traske rundt i byen med noen søte mennesker, så er ikke hjemme før sent. Handle med mor, Bygdøy museet med klassen, så på møte på Frogner. Sier ikke åssen møte det er før en annen dag, får se hvordan utfallet blir.

Da jeg skulle dra kortet mitt på seven i stad funket det ikke. Aner ikke hvorfor, men endte med at jeg måtte dra mastercardet på 2 kartonger med melk. Høm.., Hvis det er avmagnetifisert (?), så tar jeg det som et tegn på at jeg ikke har råd til å handle noe i morgen.

2 kommentarer: